سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    فست فود

    شعری از

    منصور شاهنگیان

    از دفتر گذشت ايام نوع شعر نیمائی

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ ۱۲:۱۳ شماره ثبت ۵۱۱۷۴
      بازدید : ۱۲۰۶   |    نظرات : ۱

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر منصور شاهنگیان
    آخرین اشعار ناب منصور شاهنگیان

    می زَنَـد زنگ ِ در ِ خانه ی ما را ، پـیـکی 
     
    می دهد جعبه ء خود را تحویل
     
    برق ِ چشمان ِ تَـر ِ کودک ِ ناز 
     
    دیدنی خواهد بود ...
     
    مزّه ی تند ِ سوسیس  ُ  کالباس 
     
    اِنـد ِ حال است ُ کلاس
     
    و کباب و ریحان
     
    بی کلاس است  ُ قدیمی ، ارزان ...
     
    فست فود های سر ِ کوچه ء مـا
     
    جعبه اش ، وای ، چه شیک است و قشنگ
     
    خوشگل و رنگارنگ
     
    اسنک ُ برگر ُ پیتزا ُ فلافل ، امشب
     
    بود ، خوشمزه ُ چسبید به ما ...
     
    مک دونالد ، با سُس ِ مخصوص
     
    چشید ن دارد ...
     
    من چرا با هوس ِ خود قهرم ؟
     
    هوس ِ دوغ و کباب 
     
    نان ِ داغ ِ سنگک ... وَ سماق
     
    جوی آبی در باغ
     
    چای ِ لب سوز ُ نبات ُ سیگار
     
    سـیـنی ِ پنج قُـل ِ پُـر ، نقش ُ نگار
     
    سایه سار ِ دو سه ، بـیـد
     
    نسترن های سپید 
     
    ماهی قرمز ِ حوض  ِ پُـر ِ آب
     
    شعر حافظ ، تار شهناز 
     
    نی هفت بند کسایی ... وَ بنان ...
     
     گل ِ یاس ، شاعری با احساس
     
    لب ِ یک باغچه ای 
     
    گربه ای زاغ و ملوس
     
    دو ، سه تا ، مرغ  ُ خروس ...
     
    بُـرده ، هوش از سر ِ من ...
     
    راستی :
     
    چه کسی میداند :
     
    من چرا هیچ ندیدم ، جایی
     
    گربه ای زاغ و ملوس
     
    یا که بی حال و عبوس
     
    خواب باشد ، آرام
     
    جلوی دکّـه ی پیتزای محل ؟
     
    چه کسی میداند ؟
     
    تو اگر میدانی ،
     
    کن مرا هم ، آگاه 
    با ایمیلی ساده ...
     
    چشم به راهم ، ای دوست ...
     
    ای عزیز ِ هم نسل ...
     
    ...............................................................................................................................
    اصفهان - منصور شاهنگیان 
    ۹
    اشتراک گذاری این شعر

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0