جمعه ۲ آذر
سخن دگر غاصر شعری از نیما آسمند
از دفتر فریاد سکوت نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ ۰۳:۴۶ شماره ثبت ۵۱۱۱۶
بازدید : ۴۲۱ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب نیما آسمند
|
به نام او که اوست
حضور تو شبى آرام
نهايتى که در آغوشم بود؛
در تنفس شراره گيسوانت
طعم تو..... طعم بودن
شبانه کوتاه در حضورت
دريچه نگاهت زیبا
بوسه هاى بى محابا...؛ گويشى شيرين بين ما
در تکلم نگاه.. سخن دگر غاصر .
لمس تو:. رهايى... آرامش .
شبانه کوتاه در حضور تو
تنفر از اتمام
ناگه ....عرقى سرد و رعشه اى در تن
و چنین کابوس شد خواب من .
چه بیهوده شب
چه بیهوده من
چه بیهوده تو
چه بیهوده ما .
بودنم دگر کافيست ......
خداحافظ...
#نیماآسمند 1395/8/3 3:35 am
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا..........