جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر شهره کبودوندپور
آخرین اشعار ناب شهره کبودوندپور
|
سالها پیش
درختواره ای بودم پشت پنجره ی انتظار
که تو آمدی ...
پاییز بود
باد می آمد
و من چه می دانستم؟!
که باد آورده را باد می برد!
اکنون
درختی ام عریان!
بی بار و بر
برباد رفته ی خاطره ی عبور یک
شهسوار!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.