شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
من دختر ایرانم
**
من دختر ایرانم
من زیبا یه دورانم
من دختر کویرم
من دختر دریایم
**
من مادر ایرانم
من مادر فردایم
من مادرخلیج م
من مادر صحرایم
**
من دختر شیرازم
زیبا یه دشت نازم
من دختر تهرانم
من زیبا رعنایم
**
کردم و با اصلتم
تر ک م پر نجابت تم
عرب م و با شهامتم
فارس م پر نجابتم
**
دختر ترکمن من منم
دختر این وطن منم
دختر رشت زیبا م
حوری یه حور و دریام
**
من عروس دریایم
من عروس کویرم
من عروس صحرایم
من عروس خلیج م
**
من سوسن سحرایم
مکن شب بویم شبهایم
من شب بویه صحرایم
من محبوب دلهایم
**
من شیرین فرهادم
من توسن صحرایم
من سلماز صحرایم
من بانوی یهه ایرانم
**
من مادر شهر زادم
من مادر فرهادم
من مادر دریایم
من سیمین دریایم
**
من گوهر دریایم
من گوهر دل هایم
من عاشق شیدایم
من عاشق تنهایم
**
من شیر زن ایران
من شیر زن دورانم
من شیرزن کویرم
من شیرزن صحرایم
**
من نرجس ایرانم
من خاتون ایرانم
من گوهر ایرانم
من مادر ایرانم
**
من دخت ایران شهرم
من دخت شاهنشاه یم
من گل بانگ گلهایم
گل بانویه ایرانم
**
هزار و یک ترانه
دفتر دهم ( کلاسپید ها)
نام ترانه: من دختر ایرانم
حسن بذرگری(آیین نیشابور)
توضیحات : سرایش95/7/13- بداهه- تقدیم به همه دختران ایران-ویرایش95/7/17
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عرض ادب و احترام خدمت همه شیر زنان این مرز و بوم
بسیار عالی است