جمعه ۱۸ آبان
غزل-طز: نفرین شعری از مهرداد نصرتی مهرشاعر
از دفتر 1 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ ۱۷:۵۴ شماره ثبت ۵۰۵۷۱
بازدید : ۳۳۸ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر مهرداد نصرتی مهرشاعر
آخرین اشعار ناب مهرداد نصرتی مهرشاعر
|
غزل-طنز: نفرین
تقدیمی: مهرداد نصرتی مهرشاعر
کار یارو است راه حل بزند
و کلاه از سر کچل بزند
بیت رمال را ببیند و بعد
بیت الاموال را بغل بزند
مهر و امضای او دم دست است
که به چکهای بی محل بزند
هیچکس هم حریف ایشان نیست
فن بزن تا چنان بدل بزند
زیر یک خم بگیر تا او هم
جای خیمه سرت دکل بزند
این نشد ما به خون دل بزنیم
او به نانش کره عسل بزند
سنگ یاقوت را به گردن خود
سنگ بهتان به پای شل بزند
اصلا او خود خدای فتنه گری است
بعد روباه را مثل بزند
زور ما که نمی رسد، ای کاش
راه او را کمین، اجل بزند
تیر غیب دعا و نفرینم
به ریاکار پر دغل بزند
ننشسته به روی کرسی عیش
از همان جای او دمل بزند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.