جمعه ۲ آذر
بوی ماه و مادر و مشق و کلاس شعری از عیسی نصراللهی( تیرداد)
از دفتر غم نامه نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ ۲۳:۲۵ شماره ثبت ۵۰۲۵۶
بازدید : ۴۸۹ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر عیسی نصراللهی( تیرداد)
آخرین اشعار ناب عیسی نصراللهی( تیرداد)
|
باز هم یاد و بهار کودکی ...
کودکی و کودکی و کودکی
باز هم مهر است و آغوش کتاب
آه، سارا نیست بر این سفره آب؟
یاد دارم مادرم،یک روز سرد :
قفل کیف و دفترم را باز کرد....
خط زدم،خط مینوشتم یکسره
در همان باغ خیال و خاطره...
بوی مهر است و تشرهای مدام
خنده ی تلخ دبستان پیام....
مشق کبرا را تو میدانی کجاست؟
کودک دندان شیری،روی پاست؟
اول سال است و من افسرده ام
بهر مهر رفته، من هم رفته ام...
یاد دارم روز اول خوب بود
مهر اول،خانه ی پر شور بود
خانه ی دوم برایم خاطره ست
قصه ی کفش سپید پاره است
" بازگرد، ای پند آغاز نخست "
زاغک ساده ز روی شاخه جست؟
بازگرد و بازگرد و بازگرد...
ای دبستانی ترینم، بازگرد...
عیسی نصراللهی/ 25شهریور 95
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و خاطره انگیز بود