سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        کاش دل‌ها نبود از سنگ!

        شعری از

        مهدی انصاری سمنانی (مهرداد شیدای سمنانی)

        از دفتر دیوان سروده‌ها...ی انصاری سمنانی (شیدای سمنانی) نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ ۰۹:۰۶ شماره ثبت ۵۰۱۷۴
          بازدید : ۲۹۶   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهدی انصاری سمنانی (مهرداد شیدای سمنانی)
        آخرین اشعار ناب مهدی انصاری سمنانی (مهرداد شیدای سمنانی)

         
        کاش دل‌ها نبود از سنگ!
         
        کاش دل‌ها، همه مصنوعی
        ولی از سنگ نبود!
        مغزها، همه کودک[1]
        ولی از چوب نبود!
        دست‌ها، همه بی‌پا
        ولی داس نبود!
        زبان‌ها، همه در خواب
        ولی مار نبود!
        چشم‌ها، همه خاموش
        ولی نار نبود!
        پاها، همه در گِل
        ولی بر گُل نبود،
                                     ولی بر گُل
                                                            نبود...!
         
                                                           خرداد 1395 خورشیدی
                                                مهدی (مهرداد) انصاری سمنانی («شیدا»)
         
        1.نگارنده، در متن نخستین (اوّلیه)، چنین آورده بود:
        «کاش دل‌ها، همه ساده
        ولی از سنگ نبود».
         
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ ۰۷:۳۱
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        درودددددددد
        زیبا بود خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ ۰۱:۳۷
        درود گرامی
        بسیار جالب و زیباست
        خندانک خندانک خندانک
        ابوطالب زارع
        شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ ۱۷:۳۵
        : خندانک : خندانک خندانک خندانک خندانک
        ابوطالب زارع
        شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ ۱۷:۳۶
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0