دوشنبه ۲۸ آبان
دلگیرم به هوایت شعری از لمیا_سبتی پور(سلطانی)
از دفتر ندای من نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ ۱۷:۵۵ شماره ثبت ۵۰۱۱۲
بازدید : ۶۴۵ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر لمیا_سبتی پور(سلطانی)
آخرین اشعار ناب لمیا_سبتی پور(سلطانی)
|
دلگیرم به هوای تو
هوا هوای یارست
وآسمان پرستاره
نهیب تک واژه های نابت
بر دل محزونم
رنگ بغض گرفت
شراب چشمانت
غزل نواز
دریای آرامشم شد
ومرا به محفل
خویش خواند
وبه انتظار
زورق عشق
لحظه ها ناکام
ومحبوس
قطرهای ابر احساس شدند
قصه ی دلگیر هوای تو
با آشوب دریا
موج بی ریا
به خود گرفت
باز
صدای نفرین شده ی جغد
بر بالین
پراز هراس من
خواب را از چشمانم ربود
وسایه بر چشمان قشنگت بست
وبا خندهایت همه چیز را
ریخت به هم.
لمیا ۱۳۹۵/۶/۱۹
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.