شنبه ۳ آذر
حسرت دیدار شعری از رضا زحمتی (منطق)
از دفتر گلواژه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ ۱۱:۲۵ شماره ثبت ۵۰۰۵۴
بازدید : ۶۴۶ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر رضا زحمتی (منطق)
آخرین اشعار ناب رضا زحمتی (منطق)
|
تورفتی لیک، هنوزم خاطرت اینجاست
غنیمت دارمش آن رانشان ازیارمن اینجاست
حضورعطر یادتو نشسته در دل وجانم
بیا ای رفته از چشمم خیالت با منش اینجاست
به رفتن چون رضا دادی تو رابا این دل شیدا
شبم تاصبح بیدارم همی گویم که یار اینجاست
مرا درعاشقی وصل تنی را آرزو کی بود
تو را وصل دلم کردم که شور زندگی اینجاست
چورفتی لیک هرازگاهی سفر کن سوی رویایم
شفاعت کن بدیدارت غمی کز هجرتو اینجاست
بخوابم هاتفی سرداد ز سودای گران ازتو
منم آن مشتری جانا خریدارت بجان اینجاست
توازمنطق چه داری آرزو، زین حال مجنونش
که بی رویت به چشمش اشک خونین داردش اینجاست.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.