پنجشنبه ۱ آذر
موهایت دیدن دارد شعری از محسن حیدری
از دفتر ماهی قرمز نیمه جان نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ ۲۳:۰۶ شماره ثبت ۴۹۷۵۵
بازدید : ۴۹۸ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب محسن حیدری
|
غروب از پشت موهایت
دیدن دارد !
مثل پنجره ای که باد
پرده از سر انتظارش
انداخته ...
محسن حیدری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.