يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
تمام واژه هایم ته کشیده
**
تمام واژه هایم ته کشیده
تمام شور و حالم ته کشیده
تمام اندیشه هایم ته کشیده
تمام رویاهایم ته کشیده
**
تمام حس و حالم ته کشیده
تمام شور هایم ته کشیده
از این تلخی یه ایمام زمانه
تمام خنده هایم ته کشیده
**
که دیوار دل من نم کشیده
که آهنگ صدایه من بریده
تمام قصه هایم ته کشیده
که غصه ها دل من را تنیده
**
تمام گریه هایم ته کشیده
تمام غزلهایم نم کشیده
تمام دفتر هایم نم کشیده
تمام حرف هایم ته کشیده
**
هزار و یک ترانه
دفتر دهم ( کلاسپید )
نام ترانه: تمام واژه هایم ته کشیده
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش95/5/23- بداهه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.