جمعه ۲ آذر
فراق تو شعری از کاوه دره شوری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ۰۰:۴۵ شماره ثبت ۴۹۳۲۰
بازدید : ۲۸۵ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب کاوه دره شوری
|
اينهمه گل كه از دوري تو خار شده
تو دلت دربست! دلداده اغيار شده
بس كه غم امد و رفت اين دل من ترمينال
ادم برفي زيباي تو باحال شده
هر چقدر داد زدم تا تو بفهمي كه من
اقيانوس دلم بي تو يه تالاب شده
به تو ميگفتم منشين با همه نابابابان
عجبا دلم ! مبادي اداب شده
منتظر بودم تا صبح كه به راه افتادي
همه تن چشم ببين محو تماشات شده !
مردم شهر بگفتند كه چقدر او وحشي است !
دل مسكينم يار به دست تو رام شده
شهره عشق تو از هر كوي هر كوچه اي ام
رسم عاشق كشي توست كه سريع باب شده
اين گلستان كه بلبل به صفايش باقيست
منم ان دانه كوچك تو ببين تاك شده
لحظه اي خواستم حس كنم كه تو اينجايي
كودك گريانم سوار يك تاب شده
تو چقدر زبر و زرنگ زيبايي اي گل من
دل من ساده توست ببين چقدر خام شده
سردي دست منو باد زمستاني شب
تو بگيري دستم به يك صدم داغ شده
من همش بيدلرم عادتم است بيخوابي
تا بخواني لالا ببين منم خواب شده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
احساس شاعرانه تون زیباست
مثل همیشه دلنشین
موفق باشید