يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر مهدی شفیعی(مسیح)
آخرین اشعار ناب مهدی شفیعی(مسیح)
|
درکش بکن وقتی که می بینی
ناراحته دلگیره گریونه
وقتی یه زن سیگار کشید یعنی
روح لطیف و زخم مردونه
وقتی یه زن موهاشو کوتاه کرد
یعنی به دنیاش دیگه پشت کرده
آرامشش دسته توئه وقتی
دستاشو تو هم دیدی مشت کرده
از تو توقع داره درکش کن
آخه تو تنها مرد دنیاشی
رو تو حساب واکرده میفهمی
تنهاس باید الان پیشش باشی
اون از همه سمت تو برگشته
بِتـ تکیه کرده سرپناهش باش
اینو که می تونی نذار لاقل
کابوس بسازه رو سر رویاش
وقتی که حرفاش تو سکوتش مرد
عکساتونو دیدو یه اخمی کرد
گاهی که اعصابش به هم ریخته
دستاشو با تیغ دیدی زخمی کرد
یعنی که بدجوری کم آورده
احساسش این روزا توو بحرانه
بحث زن و مرد نیس بفهم اینو
مهر ومحبت میخوادآخه،اونم انسانه
وقتی که دردش صبرشو سر برد
جای یه درد تازه همدرد باش
اون انتظارش از تو خیلی نیس
واسش یه کم،واسش یه کم مرد باش
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جای یه درد تازه همدرد باش
اون انتظارش از تو خیلی نیس
واسش یه کم،واسش یه کم مرد باش
درود برادربزرگوارم
ترانه ی زیبایی بود
درلطافت مثل گلهای بهاری شهره ام
زخمی خاروخسم پروانه می خواهد دلم
بستربی عشق وکابوس هوس راخط بزن
شوراحساس تورا جانانه می خواهد دلم
گرچه مردی ازمدافتاده است اما مردباش
شانه ات رامحکم ومردانه می خواهد دلم
اینم چندبیت ازیکی ازغزلهام که شیه ترانه ی شماست مفهومش