سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        اعتیــاد...

        شعری از

        مهدی شفیعی(مسیح)

        از دفتر زخمـ کهنـه های شهـر نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۵ ۰۰:۳۹ شماره ثبت ۴۹۸۱۵
          بازدید : ۴۶۶   |    نظرات : ۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        توی صورتش دیگه سیلی نزن
        سر مادرم داد نکش بسه ته
        از این زهر ماری کشیدی بازم
        بگو بینم اون باز چیه دسه ته

        جای اینکه پاشی بری کار کنی
        با دوستات میشینی همش پا بساط
        کجاست غیرتت وقتی هر روززنت
        داره نون میاره تو خونه به جات

        پولی روکه حق زن وبچه ته
        میدی واسه این کوفتی تا دود کنی
        چطور کانون گرم این خونه رو
        دلت اومد این جوری نابود کنی

        شاید مادرم فک نمیکرد یه روز
        که اون عشق به این اعتیاد میرسه
        همش بچه ها مسخره م میکنن
        دیگه روم نمیشه برم مدرسه

        سه ماهه که میگن به بابات بگو
        باید هفته ی دیگه حتما بیاد
        سه ماهه که میگم مریضی ولی
        نمی دونن اصلا به چی، اعتیاد

        مادر واسه زخمای رو صورتش
        نمی تونه از خونه بیرون بره
        چی کار کردی با اون زن عاشقه
        قدیم که برای طلاق حاظره

        چیکار کردی آخه بگو با خودت
        با اون مرد خوش خنده ی مهربون
        که باید بپیچه جای خنده هات
         تو کوچه صدای بد گریه مون

        چیکار کردی با اون زنی که میخواست
        بیاد با سفید،با سفیدم بره
        واسه این که جونش رو آزاد کنه
        داره حتی از مهریه ش می گذره
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        شریف شریفیان
        چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ ۱۳:۲۸
        درود شاعر گرامی
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0