جمعه ۲ آذر
برام حكم ِ خلاصي كن شعری از مسعود خلیق اخلاقی
از دفتر ترانه ترانه نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۳۸ شماره ثبت ۴۹۰۶۲
بازدید : ۶۳۴ | نظرات : ۷۰
|
دفاتر شعر مسعود خلیق اخلاقی
آخرین اشعار ناب مسعود خلیق اخلاقی
|
از آهنگ صدات مي ترسم اما
از اون طرز نگات مي لرزم اما
صدام كن شايد اين ترسم بريزه
مي ترسم عشقتو نَيَرزَم اما
صدام كن من كه محتاج ِ صداتم
نگام كن عاشق ِ طرز نگاتم
توو دنياي ِ خودت راهمو واكن
گمونم يكي از اون عاشقاتم
يه دستي توو هوا واكن بگردون
تن ِ بادو بگير ، بادو بچرخون
از اون گردونه باد بفرست نسيمي
تنم داغه كمي منو بلرزون
منو با چشمک از چشمت هوائي كن
ببر توو خلوتِ عشقت خدائي كن
توو گيسوي ِ بلندِ تو هزارون حلقه ي داره
توو دارستون بزن دارو برام حكم ِ خلاصي كن
توو دارستون بزن دارو برام حكم خلاصي كن
مسعود خليق اخلاقي
مهر 92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.