يکشنبه ۴ آذر
بر ورقهای تاریخ شعری از منصور دادمند
از دفتر سپیدار نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۴۵ شماره ثبت ۴۸۸۸۰
بازدید : ۶۶۳ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
بر ورقهای تاریخ می نشیند تکرار
به جهل و خیال تعفن
زشت خویان
دروغ گویان میشوند ارباب
می خزد جوی خون
آهنگ بهار از قلب لاله ها
سر بر خاک ساییده اند لاله ها بر خاکستر شاپرکها
ایستاده کاروان
کاروان عشق و حقیقت
تا نوازد آهنگ شکفتن
زپیله به پروانه رفتن
باز حرافان میشوند خدا
باز میرسد مصیبت به تکرار
باز آه هست و اشک و فریاد
که میچکد بر قلب جانهای خاموش زیبا
می چینند این گرگ صفتان پر ریا
بال پروانه ها
تا کس نه چشد
مزه پرواز
نبیند زیبایهای آن
چگونه ممکن است بگیرند خیال پرواز
از شاپرک بریده بال
دلکندن از پرواز به درد سقوط پرواز
از شاپرک ها
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست