يکشنبه ۲۷ آبان
امروز شعری از ابوطالب زارع
از دفتر باران نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۲۴ شماره ثبت ۴۸۸۲۶
بازدید : ۴۹۰ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب ابوطالب زارع
|
امروز
دل سینما پر است
از مشغله نبودنت
نرسیدنت...
سناریو ها صف کشیده اند
پشت دروازه های شعر
و تصاویر
تصور نیامدنت را به یاد ندارند
پرواز کن
این آخرین سکانس است
زنگ ها برای چه کسی به صدا در می آید؟
که مساجد اعلان آمادگی کرده اند
و جای من که نیستم
لنزها با دریچه های باز گریه می کنند
وباز
فوکوس
فوکوس
یعنی بودن تو
در آسمان پر ترافیک
دیروز کنارصحنه بوده ای
امروز به صحنه می آیی
کاش بیدار شوند
مردم همیشه در صحنه...
*****************************************به یاد عباس کیارستمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.