جمعه ۲ آذر
زن بودن بزرگترین گناه من است..... شعری از کبرا مینائی جاوید(مینا)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ ۰۳:۵۴ شماره ثبت ۴۸۵۷۸
بازدید : ۷۴۷ | نظرات : ۴۸
|
دفاتر شعر کبرا مینائی جاوید(مینا)
آخرین اشعار ناب کبرا مینائی جاوید(مینا)
|
هیچ کسی
مرا به زندگی دعوت نکرد،
هیچ کس نیامد بگوید
بنشین برایم حرف بزن،
تنهایی تلخ ترین اتفاق زندگی ست،
بنشین ،من کنارت هستم،
به دنیا پشت کن
به من تکیه بزن
کوه میشوم برای تمام دلواپسی هایت،
هیچ کسی مرا به زندگی دعوت نکرد،
من زندگی نکرده ام،
زندگی را باخته ام
میان تمام ناباوری ها،
زن بودن بزرگترین گناه من است،
که باید
تنهایی ام را
با اسباب و اثاثیه خانه ام تقسیم کنم،
و تمام روزهای دلتنگی ام را برایشان گریه کنم،
زن بودن بزرگترین گناه من است،
که مردانه ترین اتفاق ها
در میان بستر اتفاق می افتد،
و رد تمام لحظه ها
سایه به سایه همراهی ام می کند،
گاهی وقتها حرفها را نمیشود زد،
باید بریزی توی خودت،
و سکوت کنی
سکوت........
بی هیچ گلایه ای،
زن عادت به سکوت دارد
از ان زمان که چیدن سیب
بزرگترین گناه حوا شد.........
#کبری_مینایی_جاوید
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.