پنجشنبه ۸ آذر
سوء استفاده کنندگانی با نام مدیران! شعری از محمد علی سلیمانی مقدم
از دفتر طنز نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ ۲۰:۴۵ شماره ثبت ۴۸۳۸۳
بازدید : ۶۹۹ | نظرات : ۶۹
|
دفاتر شعر محمد علی سلیمانی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد علی سلیمانی مقدم
|
هوا آكنده از بوي گناهست
سخن از مردماني رو سياهست
هم آناني كه گشته فيشِ ايشان
به نوعي باعثِ تشويشِ ايشان
مديرانِ خدومِ مُلكِ ايران
به ظاهر قانع و اندك بگيران
همه دارند از داغِ گناهان
جبيني چون تمامِ رو سياهان
به ظاهر با نماز و پاك دستند
وليكن در عمل دنيا پرستند
كساني كه در اين آشفته بازار
زده بر جيب هاشان پولِ بسيار
نمازِ ظهرشان را در اداره
به جا مي آورند ايشان هماره
وضو را با چنان ژستي بگيرند
كه گويي عابدی روشن ضميرند
بساطِ دين بوَد ابزارِ اين ها
ركوع و سجده هم بازارِ اين ها
اگر عدلِ علي (ع) در كار باشد
بلا شك كارِ ايشان زار باشد
شرافت را فداي پول كردند
چو خدمت از براي پول كردند
تمامي بندگانِ اسكناسند
فقط با پول و سكّه در تماسند
ز اعمالِ بدِ اينگونه مردم
چو نيكي در پليدي مي شود گُم،
طريقي تازه مي بايد گُزيدن
ز ايشان، دست را بايد بريدن!
سليماني مقدم 12-04-1395
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
حضرت دوست استاد نازنینم زورمان که نمی رسد اما بیائیم برای یک بار هم که شده از ته دل همه با هم نفرین نشان کنیم که خدا زیر ورویشان کند و نسلشانرا بردارداینانی مال مردم را می خورند نابودشان کند
اخ ملت .....