يکشنبه ۴ آذر
دلواپس شعری از منصور شاهنگیان
از دفتر گذشت ايام نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۱۵ شماره ثبت ۴۷۸۲۸
بازدید : ۸۲۴ | نظرات : ۴۱
|
آخرین اشعار ناب منصور شاهنگیان
|
با درود به همه دوستان و یاران شعر نابم :
هلا ای مردم ِ خوب و صـبـورم
چرا اینسان عبوس و بی ترّحم
به روی مرد ِ همسایه چرا من
نمی بـیـنـم خدایا ، یک تبّسم
همه دلواپس ِ فردای خویشند
و یا نجوا کنان ، غرق ِ تـَوهّـم
به گوشی نیست آواز و سرودی
بـمیـرد این سکوت ِ بـی تـرنـّم
تو ، سرگردان ترین ِ نـاخدایی
به دریای عمیق و پُـر تـلاطم
سراسیمه ، مردد ، پای در گل
شده بد ،درخراب آباد ِخود گُم
به گوشی نیست آواز و سرودی
بـمـیـرد این سکوت ِ بی تـرنّـم
اصفهان - خرداد 95
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.