جمعه ۲ آذر
دلنوشته شعری از سحرعیوض
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۲۸ شماره ثبت ۴۷۸۲۵
بازدید : ۷۰۸ | نظرات : ۲۴
|
|
کاش درعصر یوسف بودیم…
تومثل روزهای اول دزدی میکردی!
ومن به قصاص دزدیدن دلم،تورا به بردگی که نه به سروری
میبردم!!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دست یاران زلیخا را
می بُرد
خنده ی ملیحی
ز یوسف؛
دل ازهر قدیسی
می برد.
نیت کن رو
به قبله یوسف ع
رکعتی نماز شعر؛
قضای حاجت می کند .
درود ها بانوی گرامی دست گلتان درد نکند افرین بر شما