هزار و یک ترانه
دفتر سوم: هجر
نام ترانه: حبیب م رفت
به یاد در گذشت صدای ماندگار سینه ها ( حبیب)- یادش گرامی ونامش ماندگار باد
**
حبیب م رفت – رفیقم رفت – حبیبم
طبیبم رفت- انیسم رفت – انیسم
نگارم رفت- بهارم رفت- بهارم
امیدم رفت- صدایم رفت- هوایم
رفتی ای حبیب م – بی من چرا
رفتی ای رفیقم- بی من- چرا
خودت رفتی گذاشتی منو تنها
چرا رفتی بی من این رهو تنها
**
رفتی ای حبیبم
رفتی طیببم
رفتی ای انیسم
رفتی شفیقم
**
رفتی من تنها
مونده ام اینجا
رفتی ومن مغموم
اسیر ه غم اینجا
**
حبیب م رفت – رفیقم رفت – حبیبم
طبیبم رفت- انیسم رفت – انیسم
نگارم رفت- بهارم رفت- بهارم
نگارام رفت- صدایم رفت- نگارم
**
صدا یه آشنایه من کجایی
رفیق ه کوچه هایه من کجایی
حبیب و هم صدایه من کجایی
و مثال بی مثال من کجایی
**
حالا راس راسی که تنها شده ام
تنهایه کوچه یه غم ها شده ام
حال بی تو که تنها شده ام
تنهایه کوه و صحرا شده ام
**
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش95/3/22- بداهه- ناتمام- تقدیمی
دروددد
زیبا بود