سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر مهدی انصاری سمنانی (مهرداد شیدای سمنانی)
آخرین اشعار ناب مهدی انصاری سمنانی (مهرداد شیدای سمنانی)
|
(پیشکش به همۀ کودکان قربانی شدۀ سر تا سر سرای جهان،
به ویژه آن نهالان نازنینی که به د... ه...و...ای ...م
و ...ی ...ی، گشتند س...ب...د...ر!!!)
دار سحر، بر دار!!!
آن هنگام که دیوِ «دار»،
«سحر» را در سحر، بر دار میزد،
دار نیز، به دار زد خود را
زان روی که «سحر»،
نشکفته، پر پر شد سحر،
نشکفته،
فروردین 1395 خورشیدی
مهدی (مهرداد) انصاری سمنانی («شیدا»)
1.نگارنده، در متن نخستین (اوّلیه)، چنین آورده بود:
...به دلیلِ
نونهالی «سحر»،
به دلیل کمیِ
سنّ «سحر»!!!
2.باید توجّه داشت که واژۀ «دار» مانند واژۀ «سحر»، دارای ایهام بوده و در این سروده، به چند معنا به کار رفته است.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.