جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
هزار و یک ترانه
دفتر سوم: هجر
نام ترانه: ازهمه دلگیره دلم
**
ازهمه دلگیره دلم
از همه دل سیر دلم
از خودم دلگیر دلم
از خودم دل سیر دلم
**
بیگانه یه خویش دلم
بیگانه با خویش ه دلم
با خویش درگیر دلم
از خویش دلگیره دلم
**
با کی بگم درد ه دلم
با کی بگم رنج ه دلم
باکی بگم حال ه دلم
باکی بگم خون ه دلم
**
هم دمی پیدا نمیشه
محرمی پیدا نمیشه
یاوری پیدا نمیشه
غم خواری پیدا نمیشه
**
سکوت فقط چاره یه من
سکوت فقط یاور ه من
فلسفه ام سکوت من
ناگفته ها وجود ه من
**
میگن که دیوار موش داره
میگن که موش هم گوش داره
میگن خونه گوش داره
میگن خونه جاسوس داره
**
برای یه دلم می خونم
برای یه خودم میخونم
برای یه تنهایی ه خودم
تو تنهایی هام می خونم
**
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش95/3/8- بداهه- ناتمام – ه و یه – بدل از کسره برای راحتر خواندن ترانه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود استادبزرگوارم
بسیارزیبا بود