جمعه ۲۵ آبان
شهید راه عشق شعری از امیرحسین عموحسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۳۷ شماره ثبت ۴۷۲۶۳
بازدید : ۳۹۵ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر امیرحسین عموحسینی
آخرین اشعار ناب امیرحسین عموحسینی
|
...
اگر خدا به راز و سکوتم گاه نظر بکند
شوم شهید راه عشق اگر ثمر بکند . . .
رسیده ام به اینکه رسیدن به او میسر نیست
سری به چاه فرو برم مگر اثر بکند . . . !
دگر مرا به وصال لبش امیدی نیست
کند کفاف برایم ز دور گر شکر بکند !
منم اسیر و رها او ز بند هر عشقی
منو و قمار و شکست... او اگر ضرر بکند !
فتاده ام به خاک درش خسته تر از آه
شود که گوشه ی چشمی به ما نظر بکند ؟ !
مرا ازین فراق ، دگر نا و نوایی نیست
به این امیدم از کوچه ی ما مگر گذر بکند . . .
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.