يکشنبه ۴ آذر
خوشابحال کسی که غلام کوی توباشد شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۳۳ شماره ثبت ۴۷۱۵۸
بازدید : ۵۰۹ | نظرات : ۷۴
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
ﺧﻮﺷﺎ ﺑﺤﺎﻝ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ مرید کوی تو باشد
مرید ایل و تبارت ، اسیر موی توباشد
ﺗﻤﺎﻡ ﻧﻌﻤﺖ ﻓﺮﺩﺍ ﻧﺼﯿﺐ ﻋاشق مستی
که ژرفنای ﻭﺟﻮﺩﺵ ﺩﺭ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﺗﻮﺑﺎﺷﺪ
ﺟﻬﺎﻥ, ﺑﯽ ﺗﻮ ﺳﺮﺍﺳﺮ ،ﺳﺮﺍﺏ ﭘﺸﺖ ﺳﺮﺍﺏ ﺍﺳﺖ
ﺑﯿﺎ ﮐﻪ ﭼﺸﻢ ﺟﻬﺎﻧﯽ به ﺟﺴﺖ ﻭ ﺟﻮﯼ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﺪ
ﺷﮑﻮﻩ ﺷﻌﺮﻣﻦ ﺍﻣﺸﺐ ﺍﮔﺮ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺗﻮ ﺁﻣﺪ
ﺧﻮﺷﻢ ﺑﻪ ﺷﻌﺮ ﻭ ﺑﯿﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻭﺻﻒ روی ﺗﻮ ﺑﺎﺷﺪ
ﻣﯿﺎﻥ صفحه ی جانم ، ﺗﻨﯿﺪﻩ شوق ﺣﻀﻮﺭﺕ
زلال ﺁﯾﯿﻨﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻪ آبروﯼ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﺪ
ﺧﺪﺍ ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﯿﺎﯾﯽ ﻋﺰﯾﺰ ﺧﺎﻧﻪ ﯼ " ﺯﻫﺮﺍ "
ﺧﺪﺍ ﮐﻨﺪ ﮐﻪ دعایم به سمت و سوی ﺗﻮ ﺑﺎﺷﺪ
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.