سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر مهدی انصاری سمنانی (مهرداد شیدای سمنانی)
آخرین اشعار ناب مهدی انصاری سمنانی (مهرداد شیدای سمنانی)
|
(پیشکش به همۀ گرامیانی که بلایی در خانه دارند
و در عین حال، دوست دارند که خانهشان بیبلا نباشد!)
خفّاش عشق!!![1] (طنزسروده)
فُرم نگاهت
بدجور، دشنام میدهد مرا!!
جنون احساست
به دیوانهخانه میکشد مرا!!
کمان اَبرویت
تیر میاندازد مرا!
کلنگ دستانت
فراری میدهد مرا!!
طوفان حرفهایت
هی لوله میکند مرا!!!
موزیک صدایت
پادگان میکند دل مرا!
تَقْ تق کفشهایت
هول میکند مرا!
باران عشقت
خیس میکند خانۀ مرا!
شربت چشمانت
سرماخورده میکند مرا!!
برق نگاهت
میپراند کنتور مرا!!
رقص و آوازت
شریک جرم میکند مرا!
قوص اندامت
کجَکی نشان میدهد مرا!
پیراهن پارهات
زلیخا مینماید مرا!
آتش نفَسهایت
خاکستر میکند مرا!!
خارهای گُلت
زیر گِل میبرد مرا!!
برف احساست
آدم برفی میکند مرا!
گرمای بدنت
سوخاری میکند مرا!!
شیپورِ هر شبت
رسوا میکند مرا!
شیطان عشقت
به گناه میکشد مرا!
مغز شیرینت
بالا میبرد قند مرا!
...و رؤیایی بودنت
آسودهخاطر میکند مرا!
اردیبهشت 1389 خورشیدی
مهدی (مهرداد) انصاری سمنانی («شیدا»)
1.این طنزسروده، خواهر (یا برادر) دوقلوی (البتّه) ناهمسانِ یکی از سرودههای نگارنده است به نام «معجون احساس».
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.