غم چشمهای تو
باز د لــم گــرفـته است ا ز غـمِ چشمهايِ تو
خـيـس شـده نگا هـم از شبنم چشمهاي تو
تا كـه نگاه مي كني ، مي شوم از خودم تهي
حل شده ام چو قطره اي در يم چشمهاي تو
باز هـوس نـموده ا م، سعي صفا و مروه را
تا كـه غــزل بنو شم ا ز زمزم چشمهاي تو
تا كه به دار مي كشـد ، گـيسـوي تو دل مرا
چه چاره اي جز آن شوم ، ميثم چشمهاي تو
با ز عطش گرفته ام ، زهـُرمِ چشمِ مست تو
جـام گـرفـتـه ا م ز نـو ا ز جـَـم چشمهاي تو
گـنـد م گــوشـه ي لبت ، باز فريب مي دهد
بـا ز هــبــوط مي كـــنــد آ د م چشمهاي تو
عـشـق دهـد گـواهي عـصمتِ دا مـن تـورا
تا كه مـسيح پرورا ست ، مـريم چشمهاي j,
هــيـچ هــوس نمي كـنـم ،جنّت جاودانه را
تـا كـه نـصـيـب مـن بـُـوَد،عـا لم چشمهاي تو
نيست دلي جزآ ن كه شد خسته زتيرهجرتو
چـيـسـت عـلاجِ زخمِ دل ؟ مرهمِ چشمهاي تو
مسيح آخرا لـزمان !جـسم زمين فسرده است
زنـد ه شـود بـا ر دگر ا ز دم چـشـمـهـاي تو
كا ش شود دل حزيـن ، محرم رازسينه ات
كا ش شـود نـگـا هِ مـن ، هـمـد م چشمهاي تو
قـطعـه ي جـا ودا نه شد، نغمه ي عاشقانه ام
شعـرِد لــي سـروده ام ، بـا تِـــمِ چشمهاي تو
كرج – محمد علي جعفريان (عاشق)
تقدیم به عزیز عالم(عچ)
تا كـه غــزل بنو شم ا ز زمزم چشمهاي تو.............اجرتان با صاحب عصر