سه شنبه ۲۹ آبان
خدا پسندیده شعری از لیلا باباخانی (سما الغزل )
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۴:۳۳ شماره ثبت ۴۶۹۲۰
بازدید : ۹۷۸ | نظرات : ۵۵
|
دفاتر شعر لیلا باباخانی (سما الغزل )
آخرین اشعار ناب لیلا باباخانی (سما الغزل )
|
سکوت آینه یعنی مرا پسندیده است
مرا به خلوت آیینه ها پسندیده است
مرا به نیت یک عشق، یک کلام الله
بنابه گفته ی خود بی ریا پسندیده است
کسی که نیست ،خجالت نکش بگوبامن
که بی تو بودن و ماندن چه ناپسندیده است
گناه هر دوی ما عاشقی ست حد خوردیم
غزل! بگو که مجازات ما پسندیده است؟
اگر چه عشق به فتوای سنگ مکروه است
ولی برای من وتو خداپسندیده است
لیلا باباخانی
برگرفته از کتاب -هوای بیست سالگی
اشعار سالهای 82-80
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست