هزار و یک ترانه
دفتر اول: یاد یار
نام تراته: چندیست دلم میگوید که زمن دلگیری
تقدیم به دلگیر دلم
**
چندیست دلم میگوید که زمن دلگیری
چندیست دلم میگوید – که زمن دل سیری
چندیست دلم می گوید که تو زمن دوری
چندیست دل میگوید که با من سخت گیری
چندیست که دلت دست گیر دلم نیست دگر
چندیست دلت با د ل من نیست دگر
چندیست که حواس ت به من نیست دگر
جندیست که مرغ ه دلت با من نیست دگر
**
چندیست خودت اینجا- دل ت جای دگراست
چندیست جسمت اینجا- دلت ما دگر است
چندیست حواس ت اینجا و حواست دگر است
چندیست که خانه دلت – میهمانی دگر است
**
چندیست خنده هایت آشنا نیست مرا
چندیست که دلت – هم پا نیست مرا
چندیست که پایت – همراه نیست مرا
چندیست که راه ت همراه نیست مرا
**
چندیست چشات پنهان زمن میکنی چرا
چندیست خاطرات برایم نمی خوانی- چرا
چندیست حقیقت کتمان میکی کنی – چرا
چندیست خودت مهمان من نمیکنی –چرا
**
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش95/2/18- بداهه- ناتمام- تقدیمی- ه-ویه بدا از کسره برای راحت تر خواندن ترانه
**
ترانه غمگین و زیبایی است