جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر محمد علی سلیمانی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد علی سلیمانی مقدم
|
باز آ كه مرا بقايي اي عشق
بر ناي دلم نوایی اي عشق
بر نرگسِ دلبرِ جفا كار
هم نازي و هم ادايي اي عشق
چون عطرِ گل و نواي دستان
بر خانه ي دل صفايي اي عشق
همواره امامِ عاشقاني
بر ما همه مقتدايي اي عشق
هر چند كه بدترين خطايي
پر شور ترين خطايي اي عشق
دل از تو خراب آمده امّا
بر بامِ دلم همايي اي عشق
هستي، نه فقط درد كه درمان
بر سينه ي مبتلايي اي عشق
گاهي اثري چو فيلمِ هندي
بر پرده ي سينمايي اي عشق
گاهي به مثَل چو قند، شيرين
يا پشمك و باقلوايي اي عشق
در صحنه ي زندگيِّ انسان
خواننده ي تك صدايي اي عشق
بر تاركِ آسمانِ دل ها
زيبنده ترين لوايي اي عشق
در اوجِ مقامِ آدميّت
آري تو همان خدايي اي عشق
سليماني مقدم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود استادبزرگوارم
بعدازچندروز غیبت شعربسیارزیبایی خواندم
مانا باشید