يکشنبه ۲۷ آبان
قطعه1 شعری از مهدی رفوگر
از دفتر سخنی با تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۰:۵۹ شماره ثبت ۴۶۷۰۶
بازدید : ۵۸۳ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب مهدی رفوگر
|
💐🍃🌿🌺🌾🌴🌹 💐🍃🌿🌺🌾🌴🌹
تو را آزمودم
دگربار
پشت ابرهای سیاه اندیشه
پس فرسنگ ها حادثه
تو را
فقط تو را آزمودم
نه برای کام گرفتن
برای مهر
برای مهرورزی
گویش تو
دلتنگی
پریشانی
بی اعتمادی
نبرد با خویش
آتش زدن مهر بود
تو را آزمودم
به سخن مهر
اندیشه های پاک
شررهای پاک و کوچک اندیشه مهر
باز پاسخی نیامد
باز سکوت کردی
باز آئین مرا سپر گشتی
باشد
باشد که من هنوز مهرورزم
مهرآئینم
نه به اندام
نه به قاب گذشته تو
من جذب مغناطیس خلوت
پیچان در گرداب فرار تو از خویشتن
بی درنگ مانده ام
در گذر سال ها
💐🍃🌿🌺🌾🌴🌹 💐🍃🌿🌺🌾🌴🌹
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.