جمعه ۲ آذر
بی تو هر روز دلم خسته وتنهاست ، بیا شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۸:۵۲ شماره ثبت ۴۶۵۹۷
بازدید : ۴۳۳ | نظرات : ۳۷
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
بی ﺗﻮﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺩﻟﻢ ﺧﺴﺘﻪ ﻭﺗﻨﻬﺎﺳﺖ ، ﺑﯿﺎ
ﺑﺎﺯ ﻭﯾﺮﺍﻥ ﺷﺪﻩ ، ﺑﺎﺯﯾﭽﻪ ﯼ ﺭﻭﯾﺎﺳﺖ ، ﺑﯿﺎ
ﺣﺲ ﻭﺣﺎﻝ ﻫﻤﻪ ﯼ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻫﺎ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺗﻮ
ﺭﻭﺯ ، ﺑﺎﺭﺍﻧﯽ ﻭ ﺷﺐ ، ﺳﻤﺖ ﻏﺰﻟﻬﺎﺳﺖ ، ﺑﯿﺎ
ﻓﮑﺮ ﮐﻦ ﺩﺭ ﻭﺳﻂ ﻣﻌﺮﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺩﻝ ﻣﻦ
ﻣﺜﻞ ﯾﮏ ﭼﻮﺏ ﮐﻪ ﺩﺭ ﭘﻬﻨﻪ ﯼ ﺩﺭﯾﺎﺳﺖ ، ﺑﯿﺎ
ﺑﯽ ﺗﻮ ﺣﺘﯽ ﻭﺳﻂ ﺩﺍﻍ ﺗﺮﯾﻦ ﻧﻘﻄﻪ ﯼ ﺷﻬﺮ
ﺭﻧﮓ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻣﻦ ﯾﮑﺴﺮﻩ ﭘﯿﺪﺍﺳﺖ ، ﺑﯿﺎ
ﻧﺎﺯ ﮐﻦ، ﻧﺎﺯ ﺗﻮ ﺳﺮﻣﻨﺸﺎ ﻫﺮ ﺁﺑﺎﺩﯾﺴﺖ
ﯾﺎﺭ ﺩﯾﺮﯾﻨﻪ ﻣﻦ ، ﺁﺧﺮ ﺩﻧﯿﺎﺳﺖ ، ﺑﯿﺎ
ﻣﻦ ﺑﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻟﺐ ﺟﺎﻡ ﺗﻮ ﺟﺎﻥ ﻧﻮﺷﯿﺪﻡ
ﭼﻮﻥ ﺷﺮﺍﺏ ﺍﺯ ﻟﺐ ﻣﯿﮕﻮﻥ ﺗﻮ ﮔﯿﺮﺍﺳﺖ ، ﺑﯿﺎ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺎﻫﻤﻪ ﺍﻭﺻﺎﻑ ﺑﺒﯿﻦ ﻣﯽ ﮔﺬﺭﺩ
ﻋﻤﺮ ، ﮐﻮﺗﺎﻩ ﻭ ﺟﻬﺎﻥ ﺑﯽ ﺳﺮﻭ ﺑﯽ ﭘﺎﺳﺖ ، ﺑﯿﺎ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.