سه شنبه ۲۹ آبان
هر طور مایلی شعری از لیلا باباخانی (سما الغزل )
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۷:۵۶ شماره ثبت ۴۶۵۸۶
بازدید : ۷۵۹ | نظرات : ۴۱
|
دفاتر شعر لیلا باباخانی (سما الغزل )
آخرین اشعار ناب لیلا باباخانی (سما الغزل )
|
می خواهم اینکه مال تو باشم تومال من
وتا همیشه عاشق و یک روح در دوتن
من را بیا به لهجه ی شیرین صدا بزن
مگذار بشکند دل فرهاد کوهکن
امروز هم به یاد تو از حافظ عزیز
فالی زدم به نیت خوشبخت تر شدن
خواب است یا خیال ،مرانیشگون بگیر
بیدار کن بگو که تویی در کنار من
این بار چندم است که تکرار می کنم
از من که عاشق توام ای خوب!دل نکن
برگرد وعاشقانه تر از روزهای پیش
هر طور مایلی دل من را صدا بزن
لیلاباباخانی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه زیبایی است