جمعه ۲ آذر
عشق زمینی نمیخام شعری از حسین زارع(مختار)
از دفتر شعر مختار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۰:۵۵ شماره ثبت ۴۶۵۶۵
بازدید : ۳۶۵ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر حسین زارع(مختار)
آخرین اشعار ناب حسین زارع(مختار)
|
از خدا میخواهم از فکر تو بیرونم کند
یا به جای عشق تو سم وارد خونم کند
لحظه ی هجرانِ تو بُردَ از کفم صبر و قرار
کاش میشد یک شبه بیچاره مجنونم کند
درد دوری را نمیخواهم به وللّه حاضرم
دست و پایم را ببندد غرقِ جیحونم کند
سی زمستان طی شد امّا من ندیدم یک بهار
حق ُّ ندارد عمرِ رفته گر که ملعونم کند؟
من ندارم طاقتش درمانده حالم درک کن
میشود آید اجل بیرون ز گردونم کند
هیچ ترسی هم ندارم ازنکیرو
منکرت
گر که جسمم او بشوید یا که مدفونم کند
راضی ام حتی بیاید بر مزارم لحظه ای
میشود با سوره ای تا حشر مدیونم کند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی زیبا و متفاوت