دوشنبه ۵ آذر
در هجوم هوای ناپایدار ..... شعری از محمد ایثاری نیا (جوینی)
از دفتر گل آفتاب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ۰۵:۵۶ شماره ثبت ۴۶۴۸۸
بازدید : ۷۲۸ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر محمد ایثاری نیا (جوینی)
آخرین اشعار ناب محمد ایثاری نیا (جوینی)
|
در هجوم هوای نا پایدار
با طغیان رودخانه ها
حوصله ی سدها هم
سَر ریز می شود گاهی ......
.
.
.
سِیر آبی زمینِ کشتگاه،
پیش از برداشت
پُرِ آب تا آنجا که
"گُلِ گندم "
" بَر آب " می شود گاهی.....
.
.
.
هرچند سخت است
باور اینکه
با بارش باران بهاری
خانه و کاشانه ای ویران می شود گاهی.......
.
.
.
سربلند باش و ایستاده
ای "مردِ" آبدیده ی روزگار
پشت گرم به امیدِ پروردگار....
.
.
.
دستان خالی،
بی دریغ و اِندِ ایثار
در اوج نداری
بی نیاز و سرشار از احسان می شود گاهی ........
27/01/95
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.