يکشنبه ۴ آذر
آسمان آبیست شعری از قاسم پیرنظر سلیم
از دفتر سکوت سایه نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ۲۳:۳۹ شماره ثبت ۴۶۴۸۳
بازدید : ۷۱۰ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر قاسم پیرنظر سلیم
آخرین اشعار ناب قاسم پیرنظر سلیم
|
آسمان آبيست
آسمان آبیست ؛ صاف و مَهـــتابیست
قـلب دريـــــاها حـوض مُرغابيست
نا اُمــيدیـها اصل بــــــــــيـزاريست
اَشـك دل كـــندن درنهــان جـاريست
عــابرم مــدهــــوش آتـشـم خـاموش
گـوهرين طبعم چشمه ای خودجوش
اَصـل فـريــــــادم خســته ازدهـــرم
آسمـان زادم با زمـــين قـــــهـــــرم
با دلی مَحـــــــزون ظاهـــــــراً آزاد
برگ پــــائـــيزم در جهاز بـــــاد
در گــُذرگاهـی تن خور وكم حــرف
زلــف مشــكــينم شد رقـيـــــب برف
روح سـيـر از تن دَهــر سـيـر از من
جان به پـرواز است ، آرزو خرمن
ازسَلـــیــمانم وقـــف ایـــــــــــــرانم
فُرصتی باشد سَلــــــــــــــم فرمـــانم
پیرنظر "سليم"
5
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود استادبزرگوارم
بسیارزیبا بود