سه شنبه ۲۹ آبان
به دنیا خواهم آمد شعری از لیلا باباخانی (سما الغزل )
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ۱۹:۲۷ شماره ثبت ۴۶۳۷۲
بازدید : ۴۳۸ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر لیلا باباخانی (سما الغزل )
آخرین اشعار ناب لیلا باباخانی (سما الغزل )
|
فردا همین فردا به دنیا خواهم آمد
آغوش خود بگشا به دنیا خواهم آمد
خاکسترم با آب وگل آمیختند آری
ققنوس وار اینجا به دنیا خواهم آمد
از بطن دنیایی که شد میراث آدم
عاشق تر از حوا به دنیا خواهم آمد
آیین تو آیین تاریخی نجیب است
چون آریا یی ها به دنیا خواهم آمد
با توورق خواهم زد این فصل غزل را
منظومه ای زیبا به دنیا خواهم آمد
قنداق کن نام مرا در لحظه هایت
مجنون من !لیلا به دنیا خواهم آمد
لیلا باباخانی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و دلنشین نوشیدم از صهبای قلم خوبتان دست مریزاد