سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر مهدی انصاری سمنانی (مهرداد شیدای سمنانی)
آخرین اشعار ناب مهدی انصاری سمنانی (مهرداد شیدای سمنانی)
|
«دريای اشک» (پیشکش به همۀ م...)
چشمهایم بال گشود
دل آسمان را بویید
سخت، گرفته بود!
آهنگ گریهاش غریب مینمود!
...اشکهایش اشکهایم را شست
صورتم خندان شد!
باد، «هو هو»زنان در سماع بود!
بوسهای بر سینۀ کوه زد و
در آغوش آسمان رفت.
اشکهای آسمان
از زیر دستمال سفیدش
بر شانههای کوه ریخت
کوه با آن غرورش
تاب نیاورد و چشمهْ چشمه
اشک ریخت!
آنقدر اشک ریخت که اشکهایش
به دست دریا رسید!
به دریا گفتم: خوشا که بس
آرامی و بیاشک!
دریا گفت:
اشک نمیریزم؛ چون
دریای اشکم!!
و دریاتر از من
اشک غم است
اشک مادر
هر چند شبنم باشد!!
اردیبهشت 1389 خورشیدی
مهدی (مهرداد) انصاری سمنانی («شیدا»)
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام مجدد.....مهربان برادرم.... سپاس از تقدیمی ...بسیارررر زیبایتان...... / / / / / / / / / / / | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.