جمعه ۲ آذر
یکی بیاید و با من کمی امین باشد شعری از رضا رحیق
از دفتر رحیق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ۲۲:۲۷ شماره ثبت ۴۶۲۵۶
بازدید : ۴۸۴ | نظرات : ۱۹
|
|
یکی بیاید و با من کمی امین باشد
خیال من پر وهم است و او جز این باشد
یکی بیاید و آری درون سینه من
به نور شادی او تابشی قرین باشد
دلم به بخت حضور اش شود چراغانی
چراغ خانه کوران دل افرین باشد
شبم چو روز شود و روز من بی من
به شوق تابش هر لحظه در کمین باشد
کنار خانه خلوت به چشمه ساری هوش
و بوی یاس و دو بیتی غزل چنین باشد
سحر شدست و گمانم لبان معشوقم
هنوز بر لب من عاشقی همین باشد
به خاطرم که بیاید کمی شعور نبود
نباشم از پس پرده نه کفر و دین باشد
بسان باده نابم رحیق مدهوشان
بنوش از دلم اری که باده این باشد
رحیق ✍
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.