شنبه ۳ آذر
توهــــــــم شعری از نرگس فانی
از دفتر روایت رویا نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ۱۴:۴۶ شماره ثبت ۴۶۱۳۲
بازدید : ۴۸۶ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب نرگس فانی
|
اتاق را مه گرفته...
دودگلوله هایی که از سیگار
به صورت پنجره می کوبید
شفاف تر از توهم جغدی بود
که روی گونه ام گریه میکرد
هردوسکوت می کنیم
به احترام مردگانی که از خیابان میگذرند...
ماشه را کوک میکنیم
برای قربانیان پنج بعد از ظهر
وخودمان را
از زیر پیراهن تنگ خیال
بیرون می اندازیم
اتاق را
بادهانم
بومیکشم
ومه
بین نای و مری
گیرمیکند!
تو میروی
تامرا بیدارکنی...
وآنقدر میروی
که به پنج بعد از ظهر می رسی
قربانی عزیز من!
جنگ که تمام شود
هنوز
چندخرده گلوله ی گنگ
درشقیقه ام
استتار کرده اند
دلم که تنگ شود
ماشه را کوک میکنم...
وفردا
به خیابان می آیم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.