جمعه ۲ آذر
وقتی میان کوچه ی شعرم قدم زدی شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ۱۲:۵۵ شماره ثبت ۴۶۱۰۸
بازدید : ۶۲۱ | نظرات : ۹۷
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺎﻥ ﮐﻮﭼﻪ ﯼ ﺷﻌﺮﻡ ﻗﺪﻡ ﺯﺩﯼ
ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺧﻮﺏ ﺷﺎﻋﺮﯼ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﻬﻢ ﺯﺩﯼ
ﯾﮏ ﻟﺤﻈﻪ ﺑﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺗﻮ ﺷﻮﻗﻢ ﺟﻮﺍﻧﻪ ﺯﺩ
ﯾﮏ ﺁﻥ ﺑﺴﺎﻁ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺭﻗﻢ ﺯﺩﯼ
ﭼﯿﺰﯼ ﺷﺒﯿﻪ ﺯﻟﺰﻟﻪ ﺑﻮﺩﯼ ﻭﻧﺎﮔﻬﺎﻥ
ﺑﺮﭘﺎﺭﻩ ﻫﺎﯼ ﺧﺸﺖ ﺩﻟﻢ ﻣﺜﻞ ﺑﻢ ﺯﺩﯼ
ﺩﯾﺪﯼ ﮐﻪ ﺩﺭﺩ ﺣﻠﻘﻪ ﺑﻪ ﺩﺭ ﮐﻮﻓﺖ ، ﺭﺍﻧﺪﻣﺶ
ﺍﺧﺮ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺷﻌﺮ ﻣﺮﺍ ﺭﻧﮓ ﻏﻢ ﺯﺩﯼ ؟!!!
ﻟﻄﻔﺎﻧﮕﻮ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺩﻟﻢ ﺟﺎﯼ ﻋﺸﻖ ﺗﻮﺳﺖ
ﺍﺯ ﻣﻬﺮ ﻭ ﺍﺯ ﻭﻓﺎ ، ﺗﻮ ﻓﻘﻂ ﺣﺮﻑ ﻭﺩﻡ ﺯﺩﯼ
ﺣﺮﻓﯽ ﺑﺮﺍﯼ آﺩﻡ ﻭ ﺣﻮﺍ ﻧﺒﻮﺩ ﺗﺎ
ﺷﻌﺮﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﻏﺮﺑﺖ « ﺯﻫﺮﺍ »ﻗﻠﻢ ﺯﺩﯼ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.