يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر جواد آتشبار (غافل)
آخرین اشعار ناب جواد آتشبار (غافل)
|
....«جنس تنهایی»....
خوش به حالت...سهراب..
جنس تنهائی تو......
چه لطیف ست و....چه ترد....
که به آهستگی و آرامی..
صد ترک خواهدخورد..
حال...بشنو تو زمن..
شعر تنهائی سرسخت مرا..
به سراغ من اگر..می آئید...
هرطریقی که توانید......بیائید..و نترسید..
که تنهائی من.....جنسش از..پولادست...
و محالست به این آسانی..
بشکند... یا که.... ترک بردارد
بس زمختست و.....قطور...
آنقدر پوست کلفت کرده و.....بی عار شدست..
که به این سادگی و آسانی...
نشکند..... یا که.... ترک بردارد..
به سراغ من تنها و......غریب...
کاش یک تن..
راه گم سازد و......آید....
کاش آید....
هر طریقی که دلش خواست ....بیاید...
کاش آید...کاش آید....کاش آید..
خوشبحالت سهراب....
جنس تنهایی تو...
چه لطیفست و....چه ترد..
#جواد_آتشبار
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پس اینهمه سرب ودود وبوق و ....
فولاد وبتن و ...می شویم ...........لطافت بهارانه روستای چنار زادگاه سهراب و
آرامگاه خانه ابریش مشهد اردهال کجا ووووما کجاااااااااااااااا؟
درودبرشما بسیار تلنگر زیبایی بود