دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر پرستو پورقربان (آنه)
آخرین اشعار ناب پرستو پورقربان (آنه)
|
نطقِ این
شِکوهِ بدوزم،
که ما را کجا
تا خیمه هایِ
سرزده ی اقبال؟!
سیر تا پیاز،
نهایت،
قالبِ سخت اندامی است،
دوشِ روحِ ناچارِ
کمی ناخوش احوال...
سُرمه از خاکِ بیابان
سهم ماست،
نه سیاه و
نه شفا بخش،
که کمی هم
واگیر دار!!
از چشمانِ من
تا قَعرِ معجزه ی
نگاهِ مجنون واری ... .
وای
چقدر جامانده ام
در جایی که
کمی از مرا
بیرون ریخته ای ... !
چقدر
بویِ دردهایِ
ناسروده ی
کسی را
میدهم !
چقدر
رنگِ شعرهایِ
ناخوانده ی منی ... ... .
چقدر اینجا
همه چیز
سنگین است،
حتی
لبخند هم
گریه دارد انگار ...!
اشک هایم
بی راهه می روند،
از درون
قطره
قطره
تا سقفِ دل!
چکه
چکه
.
.
.
چکه،
هیچ کس هم
نخواهد فهمید ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
رنگِ شعرهایِ
ناخوانده ی منی ................... آفرین بر زیبانگار پراحساس نازنینم