يکشنبه ۴ آذر
عشق زیبا شعری از محمود انصاری
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ ۱۵:۵۴ شماره ثبت ۴۶۰۰۹
بازدید : ۳۷۳ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب محمود انصاری
|
تا رخ نمــــودی عشق ما را تا بهشت برد
آن سیب سرخی که مرا تا سرنوشت برد
لب های من با بوســه های سرخ و آبدار
گیلاس لب های تو را تا فصل کِشت برد
لبخندهامان در حـــریم گــرم زندگــــــی
هوش از سر هــر عاشق زیبا سِرِشت برد
حالا جهان تاریخ پیوست مــن و تــو را
با خط سرخی از جنون آمـد نوشت برد
وقتی تو معشوقی فقـط هرگز نمیــشود
یاد از خــدای کعبه و دیــر و کُنِشت برد
حالا تو هستی و دلــــی کز شوق دیدنت
ما را به عطر بــــــوسه تا اردیبهشت برد
محمود انصاری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.