جمعه ۲ آذر
نوروز در زندان شعری از حسین زارع(مختار)
از دفتر شعر مختار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۵ ۰۱:۱۳ شماره ثبت ۴۵۸۶۰
بازدید : ۳۱۷ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر حسین زارع(مختار)
آخرین اشعار ناب حسین زارع(مختار)
|
امروز که عید آمده با یار بخندید
در کوچه وبازار و سر کار بخندید
در خواب فرو برده خداوند جهان را
اینک که طبیعت شده بیدار بخندید
یک روز جهان با توو روزِ دگرش لا
بر هستیِ پر حیله وغدّار بخندید
تا دیوِ جهان بر تو و ریشِ تو نخندد
بر حُزن و طربناکیِ گیتار بخندید
خواهی و نخواهی شوی ماتِ دروگر
تا قاب نگشتید به دیوار بخندید
بودند کسانی گرفتارِ مریضی
از اینکه نبودید یه بیمار بخندید
در کنجِ قفس بود جوانی ز خطایش
از اینکه نگشتید گرفتار بخندید
میگفت یکی منتظرِ چوبهٔ اعدام
از اینکه نشد قسمتتان دار بخندید
گویند جهانی شود ایران زِ توافق
اینک عملی شد به اشعار بخندید
بر هر چه که خواهید بخندید، بخندید
بر مغلطه های منِ #مختار نخندید
1395/1/5
شعر مختار 🌺🌺🌺🌺🌺🌺
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی زیبا و دلنشین
سرمست و امید بخش
سال خوبی داشته باشید