يکشنبه ۲۷ آبان
عاشق دیوانه شعری از سمانه هروی
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۵ ۱۴:۵۰ شماره ثبت ۴۵۷۶۴
بازدید : ۱۰۴۷ | نظرات : ۵۶
|
آخرین اشعار ناب سمانه هروی
|
یک عاشق دیوانه ام مستم کنید جامم دهید
تنها کبوتر بچه ام صیدم کنید دامم دهید
من از شراب نرگسش چیدم دمی دارم غمی
جام می ای قند لبی یا لااقل کامم دهید
این پر شکسته پر زغم تنها نشسته در قفس
نه بال پروازی نه پر ,تنها فقط بامم دهید
ای شب نشین تا سحر پروانه سوز گرد شمع
یارای رفتن نیست گر , بر پای من گامم دهید
میخانه ای ویرانه ای آغوش مستی خانه ای
یک گوشه دنجی فقط پیمانه ای وامم دهید
من مست مست عاشقم درویش رسم سالکم
حال خرابم را نگر یک روح آرامم دهید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
عالی و جانانه
دستمریزاد
شاد باشید