کاشکی بیاد که باز بیای دوباره
توو آسمــــون من تویی ستاره
بی تـــو تمــــوم زندگیم خزونه
با تـــو تمــوم لحظه هام بهاره
*
گفته بودم وقتی بیایی پیشم
راضی دیگه به رفتنت نمیشم
حرف یه روزدو روزعمرمانیس
عاشق تو عاشق تو همیشم
*
پرستـــو اومــــد و نیومدی تو
از ما مگه که دیده ای بدی تو
جـــواب نومـــه ی منو ندادی
شنیده ام طعنه به مازدی تو
*
وقتی جواب نومه ی من میدی
به خواهش کفتـر دل تن میدی
قــــول قدیمیــا بـه عاشق چرا
هی وعده های سرِخرمن میدی؟
*
روزگاری مهــــــربـــــان بـــــودی بـــــا دل دردآشنای من
بهترین بــــــودم بــرای تـــو ، بهترین بـــــودی بــرای من
داشتی با مــن ســـرِ یـــاری ، فـــارغ ازچون وچرایی ها
از وفا و عشق می گفتیم ، کی سخن بود از جدایی ها
روز و شب را خاطراتی خــوش ، در کتاب ما رقم می زد
دست نامــرد جدایی ها ، بین ما را کی به هم می زد؟
روزهای خـــــوب مـــــا مردند ، از جفــــای چــرخ بازیگر
فتنه سر بر کرد و افتادیم ، مثل اشک از چشم یکدیگر
در مـــــرور خاطـــرات خــود ، جا به جا نام تو می بینم
مـرغ بی بـــال و پــــر دل را ، بــــاز در دام تو می بینم
می نوردم راه و می گویم ، بی تو باجان و دلی ناشاد
کاش دست مهربانی بـود ، بین ما را آشتــی می داد
*
گلهای باغچه بی تو پرپر میشن
آیینـــه ها بی تـــو مکدّر میشن
روزای تلـــخ عاشـــق پریشون
وقتی نیایی تــو ، مکرّر میشن
*
قاصــدک فصــل بهــــــارم بیا
شـــــادی روز و روزگـــارم بیا
جز تو امیـدی به کس دیگری
قسـم بــه عاشقی ندارم بیا.
غمگین و زیباست
بهره بردم بزرگوار
شاد باشید