در آغاز سال نو ضمن تبریک ، بهتر دیدم با طنزی به لهجه اصفهانی
مهمانتان کنم ...
_______________________________________________________________
کراواتِـت ، یه وَر ُ رَخت و لِـبـاسِـت یه وَرِس
کُت ِچَـرمیت یه ور ُ کفشی گُشادِت یه وَرِس
یه قوری چای گلستان ُ یه قندون ، پـو لِـکی
یه سـماور ، پُـر ِ آبـجوش و نَـبا تِـت یه ورس
یه دونه منقل ِ وَرشاب و یه قَـلـیونی حَکوم
یه پاکت ذغالی جَکسَن با سیگارت یه ورس
شبی عیدی انگاری موردونه ، خورده جیباتو
بغض و اشگات یه وَر ُ دلی کِبابِـت یه وَرِس
آجیل و میوه و شیرینی و گز میخاد ، خانوم
تو با یارانه یه وَر ، اون جیب ِ خالیت یه وَرس
وقتی یارانه می دَند ، دیدَنیه ، شکل و اَدات
چشمی ماتِـت یه وَر ُ یخچالی خالیت یه وَرس
آره بد جوری شده این شبی عیدی خونه تون
دید ُ بازدیدا ، یه وَر ، بغضی عیالِـت یه وَرس
____________________________________________________________
نو روز به همه یاران شعر ناب مبارک ، با دلی شاد و جیبی پر پول ...
نوروز 95
سال نو مبارک
از خوانش سروده زیبای شما کیفور شدم
تندرست و سالم باشید