شنبه ۲۶ آبان
خودکشی شعری از منا آراسته
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۰ ۰۹:۴۱ شماره ثبت ۴۵۵۹
بازدید : ۱۳۲۴ | نظرات : ۱
|
آخرین اشعار ناب منا آراسته
|
(۱)
ذره
ذره
شکست سکوت شب
جغدی
نغمه ی تنهایی سر می دهد
و
جیر جیرک ها با او هم آواز می شوند
آن سوتر
کسی در پهنه ی شب خود را دفن می کند.
=================
شعر بالا صورت اولیه شعر است بدن کدام دست کاری اما دوست دارم بدانم که بین این دو صورت شعر کدام بهتر است شما نظر بدهید.
==============
(۲)
ذره
ذره
می شکند سکوت شب
جغدی
تنهاییش را می سراید
و
جیرجیرک ها
هم آواز اویند
اما
این چه کسی است ؟
که در پهنه ی شب خودش را دفن می کند؟
============
سروده: منا حسینی (آراسته) ۱۸ سرطان (تیر) سال ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۰
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.